کد خبر: ۶۵۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
تعداد بازدید: ۶۴۳
کارشناس هواشناسی گیلان با پیش بینی وضع هوای فردا، تصریح کرد: انتظار داریم شدت بارش ها در برخی نقاط استان منجر به آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه ها شود.
احتمال آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه ها در گیلان

نگاه، کارشناس هواشناسی استان گیلان  با اشاره به ورود سامانه بارشی به گیلان از صبح روزگذشته، 8 فروردین، اظهار کرد: در حال حاضر آسمان گیلان ابری است و از برخی از ایستگاه های هواشناسی استان گزارش بارش باران داریم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که دمای هوا به طور محسوس کاهش یافته است، افزود: براساس نقشه های هواشناسی، این سامانه بارشی تا پایان هفته در منطقه فعال است و می تواند موجب کاهش دما، وزش باد و بارندگی شود.

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره وضع هوای امروز، تصریح کرد: انتظار داریم شدت بارش ها در برخی نقاط استان منجر به آبگرفتگی و بالاآمدن آب رودخانه ها شود، لذا به مسافران توصیه می کنیم از استقرار در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

نگاه، از لغزندگی جاده ها و کاهش دید افقی خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش بینی وضع هوا برای پنج‌شنبه و جمعه، 12 و 13 فروردین جاری، حاکی از تقویت موج هوای سرد در استان و کاهش محسوس تر دماست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: